Not resolved
2.5
Details
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Warranty
Website
3 comments

I Placed an order for my trip with expected delivery 5/1, it took them so long to ship I received notice the delivery would be 5/4, the day after I left. I called and tried to get them to redirect package/cancel delivery...they could not since they use FedEx via USPS.

I asked for expedited delivery of new order to meet expected delivery date, I was told I would have to pay extra, it was not worth it to me. I confirmed I could return the items for a refund. I decided since they had free returns I would have to go without a new suit and just return the order when I got back from my trip...the fine print? Free returns mean a store credit.

I was so irritated with their horrific 'customer service' that I have no intention of ever purchasing from them again, so I called to find out how to get my money , they said if I paid for return shipping I would receive a full refund.

So I paid for shipping and sent the whole thing back, and got a store credit?!? Ridiculous.

Reason of review: Problem with delivery.

Monetary Loss: $150.

Preferred solution: Full refund.

I liked: Suits are nice for plus sized women.

I didn't like: Terrible customer service, Customer service - no integrity, Late shipment no offer to resolve or expedite.

Do You Have Something To Say ?
Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
swimsuitsforall
#1577698
Swimsuits For All Verified Representative

Hi there! Can you share your order number with us for further assistance?

Anonymous
to swimsuitsforall #1585665

Order # 180422-FLELS

swimsuitsforall
to Anonymous #1585991
Swimsuits For All Verified Representative

Hi there! We are so sorry for the inconvenience!

We have revoked the E-Gift Card and refunded your credit card in the amount of $148.80. Please let us know if you have any further inquiries and again, we apologize for this matter!

You May Also Like