filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
I ordered two swimsuits from the Gabifresh collection on June 3rd, 2018. I chose the international express delivery with trackable shipping which is quite expensive at $32 us. For days there was no update about shipping until I contacted customer service then...
Read more
2.1
#1285573
I had been wanting a strapless suit and found one on their site, when I received it I thought it was pretty nice, that is until I wore it out to go swimming. The entire butt panel is completely see through (poor kids)!!! I tried contacting the company and still have...
Read more
Anonymous
MagicalRay353

This is the response I received from the company...My name is Tina 30048, and I will be assisting you today. Thank you for contacting swimsuitsforall Customer Support.Our merc...

#1282386
I ordered 2 suits and wanted to return them for a bigger size. It was a nightmare speaking with thenonline two. I finally returned the suits on May 14th and I still haven’t received any refund. Not buying from here anymore even though they have some cute suits
Read more
swimsuitsforall
swimsuitsforall
Swimsuits For All Verified Representative

Hi there! Thank you for your review & we apologize for any inconvenience you've faced while shopping and exchanging your order with us. Can you please share your order number ...

#1281438
No refund issued on return. I received the email saying in 72 hours would either receive credit on card or e gift card. After that forgot about it till needing to buy another suit. Confirmed no refund on credit card nor an email for e-gift card. Attempted online and...
Read more
1.0
#1280665
I was surprised how great your customer service was Even i didn’t want an e card Customer service had no problem To explain to me I could gern my money refunded just get mailing deducted Great customer service I will in the future order again i promise
Read more
swimsuitsforall
swimsuitsforall
Swimsuits For All Verified Representative

Hi there! Thank you so much for your review & we're so glad to hear of your great experience when returning item (s) from your order back to Swimsuits For All! Please let us k...

#1280344
So, i ordered a swimsuit a while ago but i was under the impression that I'll get it in 6-11 days, this is the info on their website. However, it has been more 11 days and I decided to call IMEX Global for more info, they were really helpful. However, they told me that...
Read more
Anonymous
Shwetha

HiHow did you call IMEX? I am in Australia and have the same problem :( It has been over 20 business days, and I was going to use these swimsuits for a holiday which I am leav...

swimsuitsforall
swimsuitsforall
Swimsuits For All Verified Representative

Hi there! We apologize for the delay in your order. Can you please share your order number with us so we can look into this issue further?

2.7
#1277647
My experience with Swimsuits For All was not satisfactory at all. I placed an order for the first time. ordered a swimsuit and the top was too small and the bottoms too large. Yes they will allow me to return for free shipping but only if I will allow them to issue me...
Read more
2.3
I didn't like
  • Return replacement policy
#1276617
Show

Swimsuits For All - Terrible horrible disgusting

I have sent 6 emails to their “customer service “ explaining I have returned my products and to please send me an email once they arrive and to contact me once my refund has been processed. They have $300 worth of products I have returned and not one but of communication of their behalf I will be taking this further it’s disgusting
1.0
Details
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Warranty
Website
#1272107
I, too, fell victim to their underhanded return policy. Everything I've ever ordered online comes with a return label, some offering postage (which is then usually subtracted from your refund), and some requiring I pay for postage. Never in my life have a seen a policy...
Read more
3.2
#1258956
I ordered a bathing suit and it did not fit. This was not a big deal until I wanted to return it for a refund rather than an e gift card or an exchange. Their policy was clearly stated, but I had no idea that it was going to cost me about $18.00 to return this suit....
Read more
#1258020